• John De Wever

    Senior digital marketing & e-commerce expert

Content Nation werd opgericht in 2013 door John De Wever en is sindsdien de thuishaven voor de freelance opdrachten die hij naast zijn hoofdactiviteit uitvoert. John was actief in diverse sales- en marketingfuncties en bouwde ruime commerciële ervaring op binnen de telecom- en uitgeefsector.

Hij specialiseerde zich in digital marketing & e-commerce en was onder meer E-business manager bij Uitgeverij Lannoo.  Nadien werd hij Head of E-Commerce bij The Reference en later Head of Digital Experience & Advertising – Benelux bij Samsung Electronics. Sinds juni 2017 is hij aan de slag als Digital Marketing & E-commerce Manager bij de groep Standaard Boekhandel / Club.

Lees meer op zijn LinkedIn-profiel:

kennis en ervaring

Nogal wat ondernemers denken dat de voordelen van online marketing enkel voor de grotere spelers zijn weggelegd. Een idee dat we bij Content Nation snel de wereld willen uithelpen.

Wat ook het type of de omvang van uw activiteit is, een ding is zeker: uw klanten zijn al online actief. Dus waarom nog langer wachten? Wij zorgen ervoor dat uw introductie op het web professioneel wordt aangepakt en begeleiden u met onze kennis en expertise zorgvuldig bij elke stap.

uitmuntend en betaalbaar

We richten ons met onze kennis en diensten in hoofdzaak tot kleine en middelgrote onderneming alsook winkeliers, eenmanszaken en vrije beroepen. We brengen excellente kwaliteit binnen realistische en haalbare budgetten.

De focus ligt op concrete acties die meteen en merkbaar het verschil maken. Geen marketing omwille van de marketing, maar communicatie met het oog op resultaat.

acquisitie en retentie

Content Nation begeleidt kleine ondernemingen in hun online en offline marketingcommunicatie. We hebben daarbij telkens twee doelen voor ogen:

– de relatie met uw bestaande klanten bestendigen en sterker maken, zodat u bij hen top-of-mind bent én blijft;
– het actief uitbreiden van uw klantenbestand door het aanspreken van een nieuw publiek dat voorheen de weg naar u niet vond.

online en offline

De kracht van een doeltreffende marketingstrategie bestaat uit de doordachte combinatie van online én offline communicatiekanalen. Daarom denken we op aanvraag niet alleen na over uw website, nieuwsbrieven en sociale media maar ook over uw brochures en andere communicatieuitingen.

Meer zelfs, we vertellen u exact hoe ze elkaar kunnen versterken en een nóg beter resultaat opleveren dan wanneer u ze apart zou inzetten.